Sitemizde toplam 59 kategoride, 1041 film bulunmaktadır ve toplam 4861607 kez izlendi.
twiter page
rss feed
Aile »

Yüzüklerin Efendisi: İki Kule

Türkçe Dublaj
8.7

Film Yükleniyor.. Lütfen bekleyin
5 Ekim ’de Eklenmiştir. • 38 Yorum • 40.562kere izlendi..
yüzüklerin efendisi iki kule izle

Yüzüklerin Efendisi: İki Kule

Kardeşliğin dağılmasıyla,Yüzük’ü yok etmek amacıyla çıkılan sınavda heyecan devam ediyor. Mordor’a giden yolu bulmak için Sam ve bay Froda hayatlarını Gollum’a emanet etmek zorunda kalırlar. Saruman’ın orklardan oluşan ordusu yaklaşırken,Orta Dünya’nın kaderi İnsanları ve bütün canlıları savaşa sürüklüyor.Yüzük onu çağırıyor yüzük ona sesleniyor.

Yüzüklerin Efendisi: İki Kule Yorumları.

yavuz • 7 Ekim 2012 tarihinde yazmış;

Filmin 4. dakikasından sonrası ingilizce nasıl türkçe dublaj sonra düzeliyor türkçe oluyor ama ara ara ingilizce devam ediyor film

mehmet • 19 Eylül 2013 tarihinde yazmış;

admin filme 780p kaliteli part koyarmısın?

HDizle • 19 Eylül 2013 tarihinde yazmış;

1 saate hazır olur.

Uğur • 26 Eylül 2013 tarihinde yazmış;

Filmin yarısı ingilizce Yarısı Türkçe Düzeltirmisiniz ?

HDizle • 29 Eylül 2013 tarihinde yazmış;

Film 1080p kalitede Extended versiyon yani en uzun extra sahneler eklenerek yenilendi, bu sahneler altyazılı diğer kısımlar Türkçe dublajdır İyi seyirler.

fatma erim • 15 Ekim 2013 tarihinde yazmış;

emeğin için teşekkürler kardeşim

çağdaş • 12 Kasım 2013 tarihinde yazmış;

1080p yok mu

Gökhan • 16 Kasım 2013 tarihinde yazmış;

Kardeş Teşekkürler fakat 1080p değil tek partta

CİMBOM • 26 Aralık 2013 tarihinde yazmış;

FİLM GÜZELDE ÇOĞU SAHNELERİN ALT YAZILARI YOK ONU DÜZELTİR MİSİNİZ :)

Defneco • 12 Ocak 2014 tarihinde yazmış;

Ekran büyümüyo

Adınız Soyadınız • 12 Ocak 2014 tarihinde yazmış;

Sadece bir bölümü türkçe:(

Ahmet Canoğlu • 17 Ocak 2014 tarihinde yazmış;

şiddetle tavsiye ederim.Çoğu sitede kesilmemiş sahneleriyle birlikte olup türkçe dublaj olan yoktur.Ellerinize sağlık

Manualwah • 1 Şubat 2014 tarihinde yazmış;

@Yavuz: Çünkü o kısımlar Türkiye’de yayınlanmadı. Dolayısıyla dublajı da yok. Yani filmin tamamını izliyorsun aslında.

RoadRunneR • 17 Nisan 2014 tarihinde yazmış;

Bazı noktalarda alt yazı yok fakat yinede iyi ve temiz bir izleme şansını buldum sayenizde teşekkürler.

Thedon • 21 Nisan 2014 tarihinde yazmış;

bi de çalışsa

HDizle • 21 Nisan 2014 tarihinde yazmış;

Tek Part seçeneğinden izleyebilirsiniz.

Adınız Soyadınız • 28 Nisan 2014 tarihinde yazmış;

çokgüzel bir flilim

aragorn • 28 Nisan 2014 tarihinde yazmış;

izlediğim engüzel flim tabiki sadece iki kule değil hepside güzel

Murat • 4 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

ADMİN tekpartı bir gözden geçirirmisin? Tam ekran yapınca ve kalite yükseltince HATA VERİYOR =((

HDizle • 4 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

Kontrol ettim 3-4 kere denedim ama hata vermedi bende

massaka • 9 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

ingilizce bölümler daha önceden kesilmiş yerler

fatih kodalak • 11 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

dublajlarda cok sıkıntı var . bir türkeçe bir alt yazı bir ingilizce . ama onun harıcınde görüntü kalitasi çok iyi

HDizle • 11 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

extended versiyon yani sinemada olmayan kesilmiş sahnelerde var ve o sahnelerin tr dublajı yok:)

sonofrhye • 12 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

Arkadaşlar yorum yazmadan önce, önceki yorumları okuyun. Sitedekiler yapabileceklerinin en iyisini yapmaya çalışmış. Bu, filmin extended, yani uzatılmış hâli. Extended ne demek? Vizyona girmeden önce, yönetmenin gereksiz yerleri ya da filmin uzamasını engellemek amacıyla kırptığı bölümlerin ana filme eklenerek uzatılmış hâli. Dolayısıyla bu, sonradan tekrar eklenen bölümlerin Türkçe dublajını bulamazsınız; çünkü dublaj sanatçıları filmin, sâdece vizyona giren ana kısmını seslendirirler. Yâni diyeceğim, filmde ”extended” bir sahne başlayınca mecburen film altyazıya dönecektir, sitedekilerin yapabileceği bir şey yok. Bu bölümler birbirlerine iyi bağlanmış, tebrik ederim.

doğu • 18 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

filmin içerisinde İngilizce olmasının sebebi kesilmiş sahnelerin olmasındandır oraların hiç bir zaman Türkçe seslendirilmiş olmadığından arkadaşlar yardımcı olamaz o yüzden izleyin

Adınız Soyadınız • 25 Mayıs 2014 tarihinde yazmış;

kalite yukseltilince hata verıyor admin bi bakabilir miydin

Adınız Soyadınız • 4 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

ADMİN HEPSİNİ DENEDİM AMA FİLM ACILMIYO BİR BAKABİLİRMİSİN

furkan türk • 4 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

emeğe saygı güzel olmuş

sadık toprak • 6 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

ben.bu filimi defalarca izledim.bu filimden aldıgım mesajları hiç bir filimden alamadım.mükemmel bir filim

emin ceylan • 9 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

flim süper 100 den fazla izliyorum… ama halada izliyorum çok güzel bir flim ellerinize sağlık

efecan alan • 19 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

daha acalmadı ama cok güzeldir

damon tuncer • 20 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

arkadaşlar bu film kesilmiş sahneleride gösterdiği için öyle

yılmaz • 22 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

filmi seyredemiyorum. üyelik mi gerekiyor?

Aragorn • 23 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

2001′den beri izliyorum. haylada izliyorum günde rahat 2 kere :D binlerce defa izledim hayla ilk izleyişim gibi çok heycanlı süper.

Berkay Bakır • 23 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

Tek part açılmıyor.Ayrıca partlı versiyonda bazıları çalışmıyor

Peker Özyılmaz • 25 Haziran 2014 tarihinde yazmış;

Yüzüklerin Efendisi 2 : İki Kule Tek Part çalışmıyor.Admin Bey çalışır hale getirir misiniz ?

Alyel • 4 Temmuz 2014 tarihinde yazmış;

Bunu ya reklamdan film İ açamıyorum

Adınız Soyadınız • 4 Ağustos 2014 tarihinde yazmış;

ilk defa bi sitede hepsini vermiş be admin hll

YORUM YAPIN...

Düzgün Türkçe ile yazılmamış yorumlar onaylanmayacaktır.